18 εναλλακτικές για υγιεινά τοστάκια!

Όταν ακούτε τοστ, σκέφτεστε τυρί και ζαμπόν; Ίσως με μια φέτα τομάτας ή λίγη σος στο ψωμί; Καιρός να βάλετε λίγη ποικιλία στο γρήγορο και απλό αυτό σνακ, που μπορεί να αποτελέσει ένα νόστιμο και υγιεινό γεύμα για τα παιδάκια σας, αλλά και για εσάς! Το μόνο που θα χρειαστείτε, είναι 2 φέτες φρυγανισμένο ψωμί και να δοκιμάσετε τους παρακάτω συνδυασμούς:

1. Αβοκάντο + Τρίμμα φέτας + Ρόδι + Λίγο ελαιόλαδο

2. Κόκκινα Βατόμουρα + Μαύρα Βατόμουρα + Λίγα φύλλα βασιλικό + Τυρί κρέμα (χαμηλών λιπαρών)

3. Πεπόνι (στρογγυλό, πορτοκαλί) + Καρύδια τρίμα + Γιδοτύρι + Λίγο σιρόπι αγάβης/στέβιας

4. Μπανάνα + Αμυγδαλοβούτυρο + Σπόροι τσία

5. Σέλερυ ψιλοκομμένο + Σταφίδες + Φυστικοβούτυρο

6. Πουρές φασολάδας (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υπόλοιπο την προηγούμενης ημέρας!) + Τηγανιτό αυγό

7. Φράουλες + Γιδοτύρι + Βαλσαμικό ξύδι + Αλάτι

8. Ανανάς + τυρί κότατζ + Κάσιους τρίμμα

9. Σπανάκι/Λαχανίδα (Kale) σοτέ + Τηγανιτό αυγό + Τρίμμα τυρί τσένταρ

10. Αποξηραμένα σύκα ψιλοκομμένα + Τυρί ρικόττα + Καρύδια τρίμμα ή σπόροι σουσάμι

11. Μάνγκο σε φέτες + Μοτσαρέλλα σε φέτες + Χυμός και τρίμμα από λάιμ ή λεμόνι

12. Αχλάδι σε φέτες + Τυρί ρικόττα + Μέλι

13. Χούμους + Καρύδια τρίμμα + Ρόδι

14. Πουρές ρεβιθιών ( μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υπόλοιπο την προηγούμενης ημέρας!) + Τομάτα + Τηγανιτό αυγό

15. Φέτα + Χουρμάδες αποξηραμένοι σε φέτες + Αμυγδαλόψιχα σε φέτες

16. Μήλο σε φέτες + Μέλι + Μπλε τυρί

17. Σάλτσα τομάτας + Αυγό ποσέ + Λίγα φύλλα βασιλικό + Παρμεζάνα τρίμμα

18. Καπνιστός σολομός + Αγγούρι σε φέτες + Τυρί κρέμα + Σχοινόπρασο

Θέλετε περισσότερες ιδέες για παιδικά γεύματα; Έξυπνο κολατσιό για έξυπνα παιδιά!