6 ροφήματα για καλύτερο μεταβολισμό

Αντί να πιείτε ένα ακόμη καφέ ή ένα αναψυκτικό για να «αλλάξει λίγο η γεύση», τί θα λέγατε για ένα απολαυστικό ρόφημα που θα βοηθήσει το μεταβολισμό σας και τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος; Δείτε τις παρακάτω συνταγές, για γρήγορα γευστικά ροφήματα πολλά από τα οποία αντέχουν και καλά στο ψυγείο, οπότε δεν είναι και ανάγκη να τα φτιάχνετε επιτόπου, ενώ μπορέιτε να τα παίρνετε μαζί και στη δουλειά!

1. Λεμόνι με νερό:
Έχουμε ξαναμιλήσει για τα οφέλη του, οπότε δεν χρειάζεται συστάσεις. Χυμός μισού λεμονιού σε ένα ποτήρι νερό ζεστό ή κρύο! Αν προτιμήσετε ζεστό, μπορείτε να βάλετε λίγο μέλι για κα΄τι που θα καταπραΰνει και το λαιμό σας, ενώ αν προτιμήσετε κρύο μπορείτε να βάλετε και λίγα φύλλα δυόσμου ή μέντας για μια δροσιστική νότα.

2. Πράσινο τσάι ή γιαπωνέζικο πράσινο τσάι σε σκόνη (green tea matcha):
Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά αλλά και λίγη τεΐνη που θα σας ξυπνήσει, το πράσινο τσάι είναι μια καλή αρχή για τη μείωση της καθημειρνής καφεΐνης. Προσπαθείστε να μην προσθέτετε ζάχαρη, και δοκιμάστε διαφορετικές ποικιλίες ή αρωματισμένες εκδοχές του με βότανα και μπαχαρικά για ακόμη πιο απολαυστική γέυση. Πίνεται ζεστό και κρύο, οπότε μόλις το ετοιμάζετε μπορείτε να το βάλετε σε ένα γυάλινο μπουκάλι και να το αποθηκεύσετε στο ψυγείο για 1-3 ημέρες.

3. Χυμός πορτοκαλιού με σπιρουλίνα σε σκόνη:
Μία γερή δόση αντιοξειδωτικών με πολλή βιταμίνη C και σίδηρο, αυτό το δίδυμο θα οφελήσει και τον μεταβολισμό και το ανοσοποιητικό σας. Το καλύτερο ξεκίνημα της μέρας λοιπόν, ειδικά για την εποχή των ιώσεων! Ο γλυκός φυσικός χυμός πορτοκαλιού αντισταθμίζει την έντονη μυρωδιά της σπιρουλίνας. ¼ κουτ. Του γλυκού σκόνη σε ένα μεγάλο ποτήρι χυμού είναι αρκετό! Απολαύστε!

4. Τζίντζερ, ρόδι και λεμόνι:
Ένας από τους συνδυασμούς που δεν συναντάμε συχνά, παρά το γευστικό του αποτέλεσμα και τα οφέλη που έχει στο πεπτικό. Αραιώστε το φυσικό χυμό ροδιού με λίγο χυμό λεμονιού και προσθέστε ψιλοκομμένο φρέσκο ή ψιλοκομμένο τζίντζερ.

5. Γκρέιπφρουτ, μηλόξυδο και μέλι:
Ποιός είπε πως το μυλόξυδο είναι μόνο για σαλάτες; Δίνει ιδιαίτερη γεύση σε ένα ρόφημα το οποίο θα βοηθήσει στην καλύτερη πέψη αλλά και στην καλύτερη καύση του λίπους! Παράλληλα αυτό το ρόφημα θα σας κόψει την ανάγκη για τσιμπολόγημα μέχρι το επόμενο γέυμα.

6. Τσάι κουρκουμά: Ο κουρκουμάς ακούγεται όλο και περισσότερο τελευταί στις διατροφικές και όχι τυχαία, καθώς πρόκειται για μια από τις τροφές με την αναλογικά περισσότερη περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά! Εκτός από τα φαγητά σας μπορείτε να τον προσθέσετε με λίγο μέλι ζεστό γάλα, αλλά εν προκειμένω, για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, μπορείτε να τον δοκιμάσετε βάζοντας ¼ κουτ. του γλυκού σε ζεστό νερό μαζί με λίγο πιπέρι, σκόνη τζίντζερ και μέλι.

 

Δείτε και Επιλογές ανά γεύμα