8 τρόποι να πίνουμε περισσότερο νερό

Αφού είδαμε κάποια συμπτώματα αφυδάτωσης , τώρα ας δούμε κάποιους τρόπους να πίνουμε περισσότερο νερό!

Η αλήθεια είναι πως για κάποιον που δεν πίνει αρκετό νερό μέσα στην ημέρα, η αλλαγή της συνήθειας είναι δύσκολη. Συνήθως το ξεχνάει ή βλέπει πως αναγκάζεται να πηγαίνει συνέχεια τουαλέτα και εκνευρίζεται (ο οργανισμός συνηθίζει στην αλλαγή πρόσληψης νερού μετά από λίγο καιρό, κάντε υπομονή!) ή έχει συνηθίσει να πίνει αναψυκτικά, χυμούς και άλλα ποτά ή αφεψήματα.

Ας δούμε λοιπόν μερικές συμβουλές που ίσως βοηθήσουν κι εσάς να πίνετε περισσότερο νερό!

1. Ξεκινάτε πάτε την ημέρα σας πίνοντας νερό. Έχετε ένα μπουκάλι ή ένα μεγάλο ποτήρι νερό δίπλα στο κομοδίνο σας και μόλις ξυπνήσετε πιείτε το! Καταπολεμάτε έτσι την αφυδάτωση του ύπνου και ενεργοποιείτε και το πεπτικό σας σύστημα.

2. Αντίστοιχα, τελειώνετε πάντα την ημέρα σας με νερό. Πριν ξαπλώσετε πιείτε ένα ποτήρι νερό, για να μην αφυδατωθείτε πολύ κατά τη διάρκεια της νύχτας.

3. Πίνετε ένα ποτήρι νερό λίγη ώρα πριν φάτε και λίγη ώρα αφού φάτε. Εκτός του ότι θα θυμάστε να πίνετε νερό, συνδέοντάς το με το γεύμα σας, θα βοηθήσετε και την πέψη του φαγητού.

4. Προμηθευτείτε ένα ποιοτικό μπουκάλι/παγούρι και έχετέ το πάντα μαζί σας και πάνω στο γραφείο σας. Εκτός του ότι θα σας δίνει μια εικόνα την ποσότητας του νερού που πίνετε, και βλέποντάς το θα το θυμάστε κι εσείς, κάνετε και καλό στο περιβάλλον αποφεύγοντας τη συνεχή κατανάλωση πλαστικού!

5. Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, χρησιμοποιήστε καλαμάκι στο μπουκάλι σας (κυκλοφορούν καλαμάκια μεταλλικά ή πλαστικά πολλαπλών χρήσεων που μπορείτε να τα έχετε μόνιμα μαζί σας) καθώς θα πίνετε, χωρίς να το καταλάβετε, περισσότερο και πιο γρήγορα!

6. Μπορείτε να κατεβάσετε εφαρμογή στο κινητό σας ή να βάλετε ένα ξυπνητήρι ανά ώρα, που να σας υπενθυμίζει να πίνετε ένα ποτήρι νερό.

7. Αν έχετε συνηθίσει να πίνετε αναψυκτικά/χυμούς/καφέδες, και το νερό σας φαίνεται άνοστο, μπορείτε να βάζετε φέτες από τα αγαπημένα σας φρούτα για να του δώσετε γεύση. Δείτε μερικές ιδέες για νερό με γεύσεις φρούτων εδώ.

8. Θέστε συγκεκριμένους στόχους ποσότητας που θέλετε να πίνετε την ημέρα. Το 8 ποτήρια νερό την ημέρα, ή 2 λίτρα, είναι μια καλή αρχή, αλλά παράγοντες όπως το ζεστό κλίμα, η άσκηση, και μάλιστα η έντονη άσκηση, το αν είστε άρρωστο ή αν θηλάζετε/είστε έγκυος, αυξάνουν αυτή την ποσότητα.

Περισσότερη διατροφή: Πώς χάνουμε κιλά χωρίς δίαιτα;