9 τροφές για να αποκτήσετε το μαύρισμα που θέλετε

Με το καλοκαίρι μας έρχεται μαζί κι αυτή η «ανάγκη» να αποκτήσουμε αυτό το υπέροχο λαμπερό μαύρισμα που μας κάνει όλες να αισθανόμαστε ακόμη πιο ελκυστικές στην παραλία! Φυσικά πλέον γνωρίζουμε ότι πρέπει να προστατεύουμε την επιδερμίδα μας, οπότε το μαύρισμά μας θα έρθει με υγιή τρόπο σταδιακά. Πώς μπορούμε να το βοηθήσουμε και να φροντίσουμε ώστε να διατηρηθεί; Με τις παρακάτω τροφές, πλούσια σε Β- καροτένη αλλά και αντιοξειδωτικά που θα μας προστατέψουν από τις αρνητικές επιδράσεις της ακτινοβολίας ακόμη περισσότερο:

1. Μάνγκο: γλυκό και νόστιμο τροπικό φρούτο πλούσιο σε βήτα-κοροτένη, που μετατρέπεται στον οργανισμό μας σε βιταμίνη Α, η οποία είναι υπεύθυνη για αυτή την φυσικά υπέροχη λάμψη. Έχει τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα αναλογικά με οποιαδήποτε άλλη τροφή!

2. Μήλα: βοηθούν στην παραγωγή της μελανίνης που δίνει χρώμα στο δέρμα, τα μαλλιά αλλά και τα μάτια!

3. Τομάτες: πλούσιες στο λυκοπένιο που έχει αντικαρκινική προστασία και αντιοξειδωτικά που βοηθούν την επιδερμίδα

4. Ροδάκινα: περιέχουν συνδυασμό της βήτα-καροτένης, μαγνήσιου και καλίου που από τη μία θα βοηθήσουν για ένα φυσικό μαύρισμα, αλλά και θα προστατεύσουν την επιδερμίδα από τις UV ακτίνες

5. Λεμόνια: μεταξύ άλλων τα λεμόνια που είναι πλούσια σε φυσικό κιτρικό οξύ, βοηθούν στην παραγωγή κολλαγόνου που βοηθούν στην λάμψη και σφριγηλότητα της επιδερμίδας

6. Αυγά: πλούσια σε βιταμίνη Α

7. Τυρί κότατζ: ό,τι καλύτερο για το ξηρό δέρμα, καθώς περιέχει πολλά απαραίτητα μέταλλα που αναδεικνύουν την φυσική λάμψη της επιδερμίδας

8. Φουντούκια: η βιταμίνη Ε που περιέχουν βοηθούν στην διατήρηση της ενυδάτωσης της επιδερμίδας, απαραίτητο στοιχείο για την ζεστή περίοδο του καλοκαιριού

9. Καρότα: Πλούσια σε καροτένιο, εξ ου και το όνομα! Είναι δυνατόν να μην είναι στη λίστα μας;

Δείτε και Μικρές, καλοκαιρινές συμβουλές