Επιστροφή στη δουλειά

Δεν είναι μόνο η επιστροφή των μικρών μας στο σχολείο, είναι και η δική μας επιστροφή στη δουλειά που κάνει αυτή την περίοδο δύσκολη! Και πώς θα καταφέρουμε να οργανώσουμε τα παιδιά μας, αν οι ίδιοι αισθανόμαστε ήδη εξουθενωμένοι από τον πρώτο μήνα της επιστροφής μας;

Ξεκινήστε από τη βάση σας

1. Ασκηθείτε: Ίσως η άσκηση είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτεστε αυτή τη στιγμή, δεν θα έπρεπε όμως! Εκτός του ότι θα βρείτε την φόρμα σας μετά την (ίσως υπερβολική) χαλάρωση των διακοπών, η γυμναστική θα τονώσει την ενέργειά σας και θα βοηθήσει στην πνευματική και κοινωνική σας απόδοση.

2. Τραφείτε σωστά: Βοηθείτε στον οργανισμό σας να ανταπεξέλθει στις αλλαγές περιβάλλοντος και απαιτήσεων. Η κακή διατροφή μπορεί να επηρεάσει έως και 20% την παραγωγικότητά σας, την διάθεση και την συγκέντρωσή σας! Προτιμήστε προϊόντα ολικής, αποφύγετε τη ζάχαρη, επιλέξτε φρούτα και ξηρούς καρπούς πλούσιους σε πολυακόρεστα λιπαρά, ιδανικά για την καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου, καθώς και μαύρη μαύρη σοκολάτα.

Εμπνευστείτε

3. Διατηρήστε τις διακοπές σας ζωντανές: Οι αναμνήσεις των ταξιδιών και των διακοπών μας, μας κάνουν χαρούμενους! Διατηρήστε τις φτιάχνοντας ένα άλμπουμ ή τυπώνοντας απλώς μερικές από τις φωτογραφίες. Μπορείτε ακόμη να γράψετε κριτικές για να τα μέρη που επισκεφτήκατε και τα μέρη που μείνατε. Εκτός του ότι θα βοηθήσετε άλλους πιθανούς επισκέπτες, θα ξαναθυμηθείτε όλες τις στιγμές του ταξιδιού σας.

Οργανωθείτε

4. Ημερολόγιο: Οργανώστε την καθημερινότητά σας καταγράφοντας τις υποχρεώσεις αλλά και τα δικά σας πλάνα ανά ημέρα. Ακόμη κι αν δεν συνηθίζετε να σημειώνετε, ο πρώτος μεταβατικός καιρός από τις διακοπές, μπορεί να είναι χαώδης. Για να μπείτε σε πρόγραμμα και πάλι, πρέπει να καταγράψετε το πρόγραμμα!

5. Θέστε προτεραιότητες αλλά παραμείνετε ευέλικτοι: Δώστε προτεραιότητα σε ό,τι κρίνετε σημαντικό, σύμφωνα με τα δικά σας κριτήρια αλλά αφήστε περιθώρια ευελιξίας και για να μην ξεκινήσετε την επιστροφή σας με άγχος!

Μια ματιά στο μέλλον

6. Δημιουργήστε χρόνο για τον εαυτό σας: Δώστε προτεραιότητα στον ελεύθερο χρόνο σας, στις δραστηριότητες που σας κάνουν καλύτερους και στους ανθρώπους που σας γεμίζουν. Αφήστε χρόνο για να μην κάνετε απολύτως τίποτα. Έτσι θα δώσετε στον εαυτό σας την ευκαιρία να αντιμετωπίσει εύκολα όχι μόνο αυτή την επιστροφή στην καθημερινότητα, αλλά και την ίδια την καθημερινότητα.

7. Σχεδιάστε τις επόμενες διακοπές σας: Η μισή χαρά είναι τα ταξιδιωτικά πλάνα που κάνουμε με την οικογένεια και τους φίλους μας! Προσπαθήστε να αποταμιεύετε για να το επόμενό σας ταξίδι αλλά και να φαντασιώνεστε τι θα κάνετε μόλις πάτε!

Δείτε και Κάθε τέλος το μήνα