Καλοκαιρινές παγωτογεύσεις!

Το παγωτό είναι ο βασιλιάς του καλοκαιριού. Αυτό το ξέρουμε! Κι όσο κι αν αγαπάμε τις πιο υγιεινές επιλογές, η αλήθεια είναι πως η απόλαυση του παγωτού (έστω μια στο τόσο!) είναι ακαταμάχητη! Γι’αυτό, εμείς βρήκαμε μερικές πολύ εύκολες και πολύ γρήγορες ιδέες για συνταγές παγωτών με 2-3 συστατικά, αν και φυσικά είστε ελεύθερες να προσθέσετε και περισσότερα:

1. Παγωτό βανίλια: 2 κούπες κρύα κρέμα γάλακτος + 1 κουτάκι ζαχαρούχο γάλα + 2 κουτ. τ. γλυκού εκχύλισμα βανίλιας.
Χτυπήστε την κρέμα για 2-4 λεπτά. Προσθέστε το ζαχαρούχο και ό,τι επιπλέον θέλετε. Αφήστε στην κατάψυξη για τουλάχιστον 6 ώρες.
Σε αυτή την απλή «βάση» μπορείτε να προσθέσετε κομματάκια σοκολάτας, σιρόπι σοκολάτας ή άλλες γεύσεις, τριμμένους ξηρούς καρπούς, γλυκό του κουταλιού της προτίμησής σας, κομμένα φρούτα, κομματάκια μπισκότου κλπ.

2. Παγωτό μπανάνα: 4 παγωμένες και κομμένες μπανάνες.
Βάλτε τες στο μπλέντερ μέχρι να γίνουν κρέμα (ίσως χρειαστεί να βοηθήσετε λίγο με κάποιο κουτάλι και μετά να ξαναβάλετε το μπλέντερ!)
Σε αυτή την συνταγή μπορείτε να προσθέσετε εάν θέλετε κομματάκια σοκολάτας, φυστικοβούτυρο, παγωμένες φράουλες, παγωμένα κεράσια, παγωμένα βατόμουρα, αφού γίνουν κρέμα οι μπανάνες.

3. Παγωτό καρύδα: 2 κούπες κρύα κρέμα γάλακτος + 1 κουτάκι κρέμα καρύδας. Χτυπήστε την κρέμα μέχρι να σκληρύνει και στη συνέχεια προσθέστε την κρέμα καρύδας και ανακατέψτε καλά. Αφήστε το μείγμα στην κατάψυξη για περίπου 7-8 ώρες.
Στο παγωτό καρύδας μπορείτε να προσθέσετε ή να το σερβίρετε με κομμάτια σοκολάτας, ξηρούς καρπούς ή εξωτικά φρούτα όπως ο ανανάς και το μάνγκο.

Δείτε και πώς να φτιάξετε Το τέλειο Green Smoothie