Μετά το λουκούλλειο γιορτινό γεύμα… τί;

Αδυνατείτε να αντισταθείτε στους γευστικούς πειρασμούς των γιορτών; Μην ανησυχείτε. Οι μικρές παρασπονδίες διορθώνονται εύκολα, αρκεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα την επόμενη κιόλας ημέρα.
 
1. Μην παραλείπετε γεύματα. Πρόκειται για συνήθη, λανθασμένη πρακτική, αφού επιβραδύνει το μεταβολισμό και μπορεί να σας κάνει ιδιαιτέρως λαίμαργες στο επόμενο γεύμα σας. Προτιμήστε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες που θα σταθεροποιήσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και θα περιορίσουν την πείνα σας.
 
2. Σταματήστε να αισθάνεστε τύψεις. Οι αρνητικές σκέψεις δεν πρόκειται να σας ωφελήσουν. Αναλάβετε άμεσα δράση, βάζοντας και πάλι στην καθημερινότητά σας υγιεινά γεύματα. Να θυμάστε ότι τα περιστασιακά παραστρατήματα δεν είναι ικανά να καταστρέψουν τη δίαιτά σας, αρκεί η ρουτίνα σας να περιλαμβάνει υγιεινές τροφές και άσκηση.
 
3. Φάτε για να κάψετε. Επιλέγοντας τροφές με φυτικές ίνες, θα γλιτώσετε αρκετές θερμίδες και θα χορτάσετε. Γι’ αυτό, άλλωστε, τα λαχανικά και δημητριακά είναι συγχρόνως ελαφριά και χορταστικά. Στα παραπάνω προσθέστε και το ότι το σώμα αναγκάζεται να δουλέψει πιο σκληρά για να τα χωνέψει, οπότε ουσιαστικά ενισχύουν το μεταβολισμό σας.
 
4. Ελέγξτε την επιθυμία σας για γλυκά. Αν η κραιπάλη σας περιελάμβανε κυρίως γλυκά, πιθανότατα θα συνεχίσετε να τα αναζητάτε, γιατί το σώμα μεταβολίζει γρήγορα τη ζάχαρη, με αποτέλεσμα να σας κάνει να θέλετε περισσότερη. Ξεγελάστε, λοιπόν, τον εαυτό σας, επιλέγοντας φρέσκα φρούτα, όπως μήλο, αχλάδι ή μπανάνα.
 
5. Πότε μη λες ποτέ. Δε χρειάζεται να απαρνηθείτε τα αγαπημένα σας φαγητά. Φροντίστε απλά ώστε οι ποσότητες που καταναλώνετε να είναι μικρές. Αντί, λοιπόν, να φάτε μια ολόκληρη σοκολάτα, αρκεστείτε σε ένα κομματάκι.