Νυσταγμένα πρωινά

Τι μπορεί να βοηθήσει ώστε τα πρωινά μας να είναι οικογενειακώς λιγότερο αγχωμένα ως γονείς, αλλά και να μας δώσει την ευκαιρία για τον πολύτιμο ποιοτικό οικογενειακό χρόνο που όλοι μας έχουμε ανάγκη;

1. Ετοιμάστε πρωινό από το προηγούμενο βράδυ (ή και το Σαββατοκύριακο): Υπάρχουν πολλές συνταγές πρωινού όπως φρουτοσαλάτες, smoothies και δημητριακών, που όχι μόνο μπορούν να επιζήσουν ένα βράδυ αλλά και όλη την εβδομάδα! Οργανωθείτε λοιπόν και ετοιμάστε μερίδες πρωινού, ώστε να μην χάνετε πολύ χρόνο στην κουζίνα το πρωί.

2. Ετοιμάστε και κρεμάστε σετ ρούχων για κάθε μέρα από το Σαββατοκύριακο για τα παιδιά σας με τα παιδιά σας (ή και για εσάς!): Θα χάνετε λιγότερο χρόνο ψάχνοντας τι είναι φορεμένο, τι καθαρό, που πήγε η άλλη κάλτσα ακόμη και γκρίνιες των παιδιών για το τι τους αρέσει και τι όχι!

3. Σχεδιάστε ένα πλάνο «δράσης»: Αν βλέπετε πως το πρωί επικρατεί ένας χαμός για το ποιος θα πάει πρώτος στο μπάνιο ή για το πώς θα μοιραστεί ο χρόνος στην κουζίνα, δημιουργήστε ένα πλάνο… δράσης! Ίσως σας φαίνεται υπερβολικό, αλλά αν φτιάξετε ένα όμορφο σχεδιάγραμμα με όλη την πρωινή διαδικασία (από το πλύσιμο των δοντιών και το ντύσιμο μέχρι το πρωινό και το πακετάρισμα του κολατσιού για το κάθε παιδί) και τους χρόνους που κάθε τι απαιτεί, θα γλυτώσετε και τις νυσταγμένες γκρίνιες αλλά και θα έχετε και εσείς ως γονείς αρκετό χρόνο για τους εαυτούς σας και για ένα ήρεμο οικογενειακό πρωινό στο τραπέζι.

4. Δημιουργήστε ένα διασκεδαστικό και φιλικό περιβάλλον: Μην έχετε την τηλεόραση ανοιχτή με ειδήσεις και μην κάνετε αυτή τη στιγμή «κήρυγμα» στα παιδιά σας για τους βαθμούς ή το σχολείο τους. Αντιθέτως δημιουργήστε ένα θετικό περιβάλλον που όλοι θέλουν να ξυπνήσουν για να απολαύσουν! Βάλτε μουσική, διαβάστε παρέα ένα αγαπημένο βιβλίο για λίγο ή αφήστε τα παιδιά σας να ζωγραφίσουν ενώ τρώνε το πρωινό τους.

Δείτε και «Πάλι σχολείο;»