Πίσω στο σπίτι!

Εκτός από την πρωινή ρουτίνα που αναδιαμορφώνεται το φθινόπωρο, αυτό που αλλάζει είναι και η απογευματινή. Τα παιδιά μας επιστρέφουν από το σχολείο, εμείς από τη δουλειά, ίσως έχουμε κανονίσει δραστηριότητες, γυμναστήριο, εξόδους, ψώνια. Τα απογεύματα είναι γεμάτα, ειδικά των παιδιών μας! Ας δούμε λοιπόν μια λίστα με όλα όσα πρέπει να αποτελούν την επιστροφή από το σχολείο:

1. Αφήστε τα λίγα λεπτά να ηρεμήσουν από το σχολείο και τη διαδρομή.

2. Υποδείξτε τους πως πρέπει να αλλάξουν από τα ρούχα του σχολείου και να πλύνουν καλά τα χέρια τους πριν από οτιδήποτε άλλο.

3. Έχετε έτοιμα υγιεινά σνακ ώστε να αφενός να φάνε κάτι μέχρι την ώρα του οικογενειακού γεύματος, αφετέρου για να μην αρχίσουν από μόνα τους το τσιμπολόγημα ανθυγιεινών επιλογών.

4. Περάστε 5-10 λεπτά με το κάθε παιδί μόνο του και μιλήστε για τη μέρα του.

5. Φτιάξτε μια ρουτίνα για τα μαθήματα του σχολείου και στη συνέχεια για την πρακτική στις διάφορες δραστηριότητές τους (μουσικά όργανα, αθλήματα κλπ.)

6. Ωθήστε τα παιδιά σας να συμμετέχουν στην ετοιμασία του φαγητού και του τραπεζιού για το γεύμα σας.

7. Μετά το φαγητό, αφήστε τα για μία ώρα ελεύθερου χρόνου όπου μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν.

8. Πριν αρχίσετε να τα ετοιμάζετε για ύπνο, βεβαιωθείτε πως έχουν ολοκληρώσει σωστά όλες τις υποχρεώσεις τους για το σχολείο την επόμενη ημέρα!

9. Ετοιμάστε τα για ύπνο και διαβάστε μαζί τους για 20 λεπτά περίπου ένα αγαπημένο βιβλίο ή παραμύθι!

Δείτε και 18 εναλλακτικές για υγιεινά τοστάκια!