Προστασία απέναντι στα κρυολογήματα του φθινοπώρου

Συνήθως στην Ελλάδα, το φθινόπωρο είναι κατά κάποιον τρόπο ένα παρατεταμένο καλοκαίρι, όχι όμως κάθε μέρα. Αυτό μας κάνει πολύ επιρρεπής σε κρυολογήματα. Στη χώρα μας ειδικά, τα κρυολογήματα είναι πολύ συνηθισμένα ειδικά με τους αγχώδης ρυθμούς της καθημερινότητας των τελευταίων χρόνων. Τα πιο συνηθισμένα συμπτώματα κρυολογημάτων είναι οι μυοσκελετικοί πόνοι, ο πονοκέφαλος, η βουλωμένη μύτη καθώς και ο βήχας και ο πονόλαιμος. Προκειμένου να τα αποφύγουμε μπορούμε να προβούμε σε κάποιες προληπτικές ενέργειες.

Συμβουλές για την αποφυγή κρυολογημάτων:

Ενυδάτωση: να πίνουμε αρκετό νερό, φυσικούς χυμούς και άλλα ροφήματα προκειμένου να ενυδατώνουμε και να τονίζουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

-Ισορροπημένη διατροφή: η άμυνα του οργανισμού και η ποιότητα της διατροφής μας είναι άμεσα συνδεδεμένα και γι’αυτό το λόγο μια σωστή και πλούσια διατροφή βοηθάει στην άμυνα του οργανισμού απέναντι στα κρυολογήματα.

-Αποφύγετε το άγχος: η κακή ψυχολογία και το άγχος της καθημερινότητας, μας ρίχνουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

-Καθαριότητα: φροντίζουμε την υγιεινή των χώρων γύρω μας και ειδικά των κοινόχρηστων τους οποίους θα πρέπει να αερίζουμε συχνά. Επίσης να πλένουμε συχνά τα χέρια μας και σίγουρα πριν το φαγητό όπως και να αποφεύγουμε να αγγίζουμε το πρόσωπο μας με βρώμικα χέρια.

-Ξεκουραστείτε: η ξεκούραση βοηθάει στην καλή φυσική κατάσταση και σε ένα δυνατό οργανισμό ο οποίος μπορεί να αντιμετωπίσει καλύτερα ένα κρυολόγημα.

Δείτε και Εποχή της γρίπης; Προστατευτείτε!