Προτάσεις διατροφής φέτος τις γιορτές

Όπως γνωρίζουμε, τα Χριστούγεννα είναι άμεσα συνδεδεμένα με αλμυρούς και γλυκούς διατροφικούς πειρασμούς. Από τα πλούσια γιορτινά τραπέζια μέχρι τα λαχταριστά γλυκά όπως τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες να μας περιτριγυρίζουν. Προσπαθούμε να κρατηθούμε και να μην φάμε αλλά από την άλλη δεν θέλουμε να στερηθούμε κιόλας. Η λύση πρέπει να σας πω, πως βρίσκεται κάπου στη μέση.

Σας προτείνω διάφορες συμβουλές για φέτος τις γιορτές και οι οποίες θα σας βοηθήσουν να φάτε υγιεινά αλλά και να διατηρήσετε τα κιλά σας.

– Θετική ψυχολογία: τα Χριστούγεννα είναι μια περίοδος που πρέπει να αποβάλετε το άγχος και να χαλαρώσετε όσο μπορείτε. Άρα για ένα υγειές σώμα πρέπει να έχουμε και ένα υγειές μυαλό.

– Γιορτινό φαγητό: μην τρώτε μια φορά τη μέρα μεγάλη ποσότητα και μετά καθόλου όλη την υπόλοιπη μέρα. Να θυμάστε να τρωτέ συχνά και μικρά γεύματα και μην ξεχνάτε την ποιότητα του φαγητού – φρούτα, λαχανικά κλπ. Από την μια να μην στερηθείτε, από την άλλη να μην φουσκώσετε, φάτε λίγο και από όλα.

– Γιορτινά γλυκά: να φάτε γλυκά φέτος τα Χριστούγεννα αλλά μην το παρακάνετε. Προτιμήστε πρωινές ώρες της ημέρας για καλύτερη καύση και αποφύγετε να συνδυάζεται γλυκά με αλμυρά φαγητά για καλύτερο μεταβολισμό.

– Υγρά: να πίνετε πολύ νερό όπως και κάθε άλλη περίοδο του χρόνου! Όσο για το αλκοόλ το οποίο συνδυάζεται με τραπέζια και εξόδους, προσπαθήστε να μην ξεπερνάτε τα 2 ποτήρια στην κάθε περίσταση.

– Γυμναστική: ο καλύτερος τρόπος για να καταφέρετε ένα υγιές σώμα αλλά και ένα υγιές μυαλό! Αν προτιμάτε να κάνετε άλλες δραστηριότητες φέτος τις γιορτές αντί για γυμναστική, κανένα πρόβλημα.

Να θυμάστε πως η μαγεία των Χριστουγέννων κρύβεται στις ανθρώπινες σχέσεις και όχι μόνο στο φαγητό και τα γλυκά!

Δείτε και Μετά το λουκούλλειο γεύμα… τί,