Συνήθειες που βλάπτουν την ψυχική μας υγεία

Όλες μας γνωρίζουμε πως η ψυχική υγεία είναι εξίσου σημαντική με τη σωματική, γι’αυτό και δεν πρέπει να την παραμελούμε. Παρακάτω θα βρείτε κάποιες από αυτές τις κακές συνήθειες τις οποίες καλό είναι να αποφύγουμε στο μέλλον.

1) Αδέξιο περπάτημα.
Το περπάτημα με σκυμμένο κεφάλι και κατεβασμένους ώμους φαίνεται να συνδέεται με αρνητικές σκέψεις. Ξέρουμε λοιπόν τι πρέπει να κάνουμε για θετικές σκέψεις!

2) Βγάζετε συνέχεια φωτογραφίες.
Οι άνθρωποι που βγάζουν συνεχώς φωτογραφίες καταλήγουν να δυσκολεύονται να συγκρατήσουν στη μνήμη τους τις στιγμές εκείνες και καταλήγουν να είναι πιο δυστυχισμένοι. Απολαμβάνουμε λοιπόν τις στιγμές και αν είναι βγάζουμε και καμιά φωτογραφία για να τις θυμόμαστε…

3) Δεν κάνετε γυμναστική.
Η γυμναστική οποιουδήποτε είδους βοηθάει πολύ στην ψυχική ευεξία και μειώνει τις πιθανότητες της κατάθλιψης. Ακόμα και 3 φορές την εβδομάδα μπορεί να κάνει θαύματα και να βελτιώσει σημαντικά την ψυχολογία μας.

4) Ασχολείστε με τοξικές σχέσεις.
Η ζωή είναι μικρή για να ασχολούμαστε με ανθρώπους που δεν αξίζουν την προσοχή μας. Ένας από τους βασικότερους λόγους της κατάθλιψης ευθύνεται σε τοξικές σχέσεις. Το πρώτο βήμα είναι να το συνειδητοποιήσουμε και να κάνουμε κάτι γι’αυτό. Επίσης πολλές φορές και η ψυχοθεραπεία είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος αντιμετώπισης.

5) Multi-tasking.
Είναι ένα προσόν που συνήθως διαφοροποιεί τις γυναίκες από τους άντρες. Η δυνατότητα του multi-tasking ενώ πρακτικά είναι πολύ αποτελεσματική και μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε πολλά πράγματα ταυτόχρονα, δεν μας κάνει καλό. Όχι μόνο μπορεί να μας ξεφύγει κάτι όταν βιαζόμαστε, το άγχος που μας διακατέχει, μας βλάπτει και μας κουράζει. Πρέπει να προσπαθούμε να μην υπερφορτώνουμε το κεφάλι μας με τόσες πληροφορίες!

6) Δεν αφιερώνεται χρόνο στον εαυτό σας.
Ως μητέρες, ο χρόνος που αφιερώνουμε στους εαυτούς μας είναι πολύ περιορισμένος. Όσες μάλιστα εργαζόμαστε, έχουμε ακόμα λιγότερο χρόνο! Αν βάλουμε και το σύντροφο μας, τους φίλους και άλλα οικογενειακά μας πρόσωπα – ο χρόνος που αφιερώνουμε σε μας είναι σχεδόν ανύπαρκτος. Να θυμόμαστε να περνάμε από πέντε λεπτά μέχρι κάποιες ώρες μόνες ώστε να ηρεμούμε και να ξεκουραζόμαστε.

Δείτε και Αιτίες του στρες… που δεν φαντάζεστε