Τα οφέλη της κολύμβησης

Ο Αύγουστος είναι ο μήνας της θάλασσας και δικαίως αφού και ο καιρός και οι ζεστές θάλασσες είναι απολαυστικές! Αντί όμως να χαλαρώνουμε απλά στην παραλία, καλό θα ήταν να αξιοποιήσουμε αυτή την περίοδο κολυμπώντας στα καταγάλανα νερά, διατηρώντας έτσι τη φόρμα μας ακόμη και στις διακοπές και μακριά από το γυμναστήριο. Η κολύμβυση εκτός των θερμίδων που καίει (ανάλογα με το σωματικό μας βάρος και την έντασή της, μπορεί να κυμανθεί από 415 ως και 930 θερμίδες την ώρα, με μέσο όρο γύρω στις 500) έχει τόσα οφέλη για το σώμα που θα σας κάνουν να θέλετε να γραφτείτε σε κολυμβητήριο μόλις επιστρέψετε!

1. Ενδυναμώνει τους μύες & αντοχή: Η αντίσταση του νερού ακόμη και στο χαλαρό κολύμπι, βοηθά στην ενδυνάμωση των χεριών, των κοιλιακών, των ποδιών και των ραχιαίων.

2. Μειώνει των κίνδυνο καρδιαγγειακών νοσημάτων: Καθώς η κολύμβηση είναι και αερόβια άσκηση, βοηθά στην καλύτερη λειτουγεία του κυκλοφορικού συστήματος και στη λειτουργεία της καρδιάς.

3. Υπέρταση: Βοηθά στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και μειώνει την χοληστερίνη.

4. Αναπνευστικό: Αναπτύσσει και βελτιώνει τη λειτουργεία του αναπνευστικού συστήματος, κάτι μπορέι να οφελήσει ιδαιαίτερα όσους πάσχουν από άσθμα και άλλα αναπνευστικά προβλήματα.

5. Στάση του σώματος: Η αντίσταση που ασκείται σε όλο το σώμα σε συνδυασμό με την ενδυνάμωση των μυών, βοηθούν στην σωστή στάση του σώματος και της υγείας των οστών.

6. Ευκαμψία: Οι κινήσεις που κάνουμε κατά τη διάρκεια της κολύμβησης, βοηθούν στην ευκαμψία των μυών, κρατώντας τους υγιείς και ευλίγιστους.

7. Αρθρώσεις: Η κολύμβηση είναι από τις ελάχιστες μορφές άσκησης, που δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις ενώ ταυτόχρονα βελτιώνει την κίνησή τους.

8. Σάκχαρο: Αποτελεί καλή άσκηση για διαβητικούς, καθώς βοηθά στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα.

9. Ψυχολογία & πνευματική υγεία: Βελτιώνει την πνευματική διάυγεια και ανανεώνει την ψυχολογία.

10. Μακροζωΐα: Έρευνες δείχνουν πως η συχνή κολύμβηση μειώνει τους κινδύνους πρόωρου θανάτου κατά 50%.

Κάθεστε ακόμη στην παραλία;

Δείτε και Ποια είναι τα οφέλη του Pilates;