Τα οφέλη του ψαριού

Το ψάρι συνήθως το ξεχνάμε μόλις περάσει το καλοκαιράκι. Όμως τα ψάρια έχουν πολλά οφέλη ειδικά για τα παιδιά μας! Επιλέξτε το για τα γεύματά τους 2-3 φορές την εβδομάδα και δείτε οφέλη όπως:

1. Άσθμα: Τα παιδιά που καταναλώνουν συχνά ψάρι, είναι λιγότερο πιθανό να αναπτύξουν άσθμα και αναπνευστικά προβλήματα
2. Μυαλό και μάτια: Τα ψάρια πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα συμβάλλουν στην υγιή ανάπτυξη του ματιού και της όρασης.
3. Καρδιαγγειακό σύστημα: Τουλάχιστον 2 μερίδες ψαριού την εβδομάδα μειώνουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακών προβλημάτων στο μέλλον, καθώς βελτιώνουν την κυκλοφορία, μειώνουν τα λιπίδια στο αίμα και αυξάνουν την καλή χοληστερόλη
4. Διαβήτης: υπάρχουν ενδείξεις σε έρευνες, πως η κατανάλωση ψαριού βελτιώνει τη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα.
5. Φλεγμονές και φλεγμονώδης παθήσεις: η συχνή κατανάλωση ψαριού μειώνει τα συμπτώματα φλεγμονών αλλά και παθήσεων όπως της ρευματοειδούς αρθρίτιδας, της ψωρίασης και άλλων παθήσεων.

Δείτε και Πόσο κινδυνεύουν τα παιδιά μας από τις διατροφικές διαταραχές;