Το τέλειο Green Smoothie

Τα σμούδις δεν είναι μόνο για το καλοκαίρι! Αντιθέτως αποτελούν το τέλειο πρωινό ή σνακ για εμάς και τα παιδάκια μας, καθώς τροφοδοτούν τον οργανισμό άμεσα με βιταμίνες, ενεργοποιούν το σώμα, βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού και αποτελούν το ιδανικό «βιαστικό» αφού δεν επιβαρύνει το πεπτικό σύστημα ακόμη κι αν το τρώμε στο πόδι. Τα πράσινα σμούδις, αν και ίσως σας φαίνονται περίεργα στην ιδέα, αποτελούν επίσης έναν καλό τρόπο να φάνε τα παιδιά μας περισσότερα λαχανικά, και φρούτα, αν γενικά είναι «δύσκολα» με το φαγητό! Επίσης ο χειμώνας αποτελεί καλή εποχή για πολλά τοπικά φρούτα αλλά και τροπικά εισαγόμενα. Ας δούμε λοιπόν τα βήματα για το τέλειο green smoothie:

1. Επιλέγουμε την υγρή βάση (1-1.5 κούπα): Γάλα αμυγδάλου, σόγιας, καρύδας, ρυζιού, νερό καρύδας ή απλό ημιάπαχο γάλα. Όλα χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

2. Επιλέγουμε την πρασινάδα μας (μια γεμάτη χούφτα): Λαχανίδα/kale, σπανάκι, πατζαρόφυλλα, σέσκουλο.

3. Επιλέγουμε το φρούτο μας (1-2 κούπες, φρέσκα ή κατεψυγμένα): Μπανάνα, μήλο, Πεπόνι, Μάνγκο, Φράουλες, Βατόμουρα, Μύρτιλλα/Blueberries, Αχλάδι, Ροδάκινο, Ρόδι

4. Το φορτώνουμε με έξτρα θρεπτικά συστατικά! (διαλέξτε όσα θέλετε): 1κτς σπόροι τσία/chia, 1 κτς λιναρόσπορο, 1 κτς σπόροι σουσαμιού ή ταχίνι, 2 κτς αβοκάντο, 1 κτγ λάδι καρύδας, 1 κτς αμυγδαλοβούτυρο/φυστικοβούτυρο (χωρίς προσθήκη ζάχαρης), 1 κτς σκόνη κακάο (χωρίς προσθήκες), 1 κτγ κανέλλα, 1 κτγ τζίντζερ, 1-2 κτγ εκχύλισμα βανίλιας, 1 κτγ σκόνη ρίζας μάκα, 1 κτγ σκόνη σπιρουλίνας

5. Προσθέστε έναν γλυκαντικό παράγοντα (προαιρετικό): 1 κτς στέβια, 1 κτς αγάβη, 1 κτς χουρμάδες, 1κτς μέλι

6. Τέλος, βάλτε τα στο μπλέντερ μέχρι να γίνουν ομοιόμορφο μείγμα και σερβίρετέ τα, αν θέλετε, με πάγο.

Καλή σας απόλαυση… οικογενειακώς!