Η διατροφή του φθινοπώρου

Το καλοκαίρι έχει πια και επίσημα φύγει από την καθημερινότητά μας και το φθινόπωρο έρχεται με τη σειρά του… δυναμικά! Αποχαιρετούμε τις καλοκαιρινές σαλάτες και τα εξωτικά φρούτα και καλωσορίζουμε στη διατροφή μας τις διαφορετικές γεύσεις που ταιριάζουν και στον καιρό. Αυτή την εποχή τα παιδάκια μας μπαίνουν στην ρουτίνα του σχολείου και εμείς κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε για να ενισχύσουμε τη διατροφή τους αλλά και να τους ανεβάσουμε τη διάθεση! Ας δούμε μερικούς από τους πρωταγωνιστές της εποχής αλλά και νέους τρόπους να τους εντάξουμε στις συνταγές μας!

1. Νεροκολοκύθα: Πλούσια σε ίνες, φολικά άλατα, βιταμίνη Α, φυτοστερόλες και κάλιο. Δοκιμάστε τη σε πουρέ, σε σούπες, ψητή ή εναλλακτικά σε γλυκά κέικ και smoothies!

2. Παντζάρι: Πλούσια σε βεταΐνη, βιταμίνη C, φολικά άλατα, κάλιο και μαγνήσιο. Δοκιμάστε το βραστό, ψητό, σε σαλάτες αλλά και σε γλυκά πιάτα!

3. Γλυκοκολοκύθα: Πλούσια σε κάλιο, φυτικές ίνες, βιταμίνη C και Α και άλλα αντιοξειδωτικά. Δοκιμάστε τη σε πουρέ, ψητή, σε σούπες, σε σαλάτες αλλά και σε γλυκά και κέικ.

4. Ρόδι: Πλούσιο σε σίδηρο, βιταμίνη Β6 και βιταμίνη C. Εκτός από σκέτο ως σνακ, δοκιμάστε τα σε χυμούς, σε smoothies αλλά και σαλάτες και φρουτοσαλάτες!

5. Αχλάδι: Πλούσιο σε φυτικές ίνες, φυτοθρεπτικά συστατικά, βιταμίνη C και Κ. Εκτός από μόνο του ωμό, δοκιμάστε το ψητό, στο γκριλ, σε σαλάτες και σε γλυκές πίτες.

Ανακαλύψτε νέες συνταγές με τα εποχιακά προϊόντα και κάντε έκπληξη στα παιδάκια σας με νέες γεύσεις και αλλά και διαφορετικά γλυκά που δεν έχουν δοκιμάσει! Ποιος είπε πως το φθινόπωρο είναι βαρετό;