Πώς χάνουμε κιλά χωρίς δίαιτα;

Ίσως καταφέραμε να χάσουμε τα κιλά των γιορτών. Όμως τι κάνουμε όταν θέλουμε να χάσουμε και κάτι ακόμη; Η ιδέα της αυστηρής περιοριστικής δίαιτας είναι όπως θα γνωρίζετε ξεπερασμένη. Αν ακολουθούμε μια κατά μέσο όρο υγιεινή διατροφή θα φτάσουμε εν τέλει στο στόχο που θέλουμε! Τι μπορούμε όμως να κάνουμε για να… επισπεύσουμε λίγο τις διαδικασίες; Ας δούμε μερικές συμβουλές!

1. Ασκούμαστε το πρωί: Η πρωινή γυμναστική, εκτός του ότι μας ξυπνάει και μας γεμίζει ενέργεια για την ημέρα, βοηθάει και στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού για όλη τη διάρκεια της ημέρας!

2. Τρώμε μεγαλύτερο πρωινό: Ένα ικανοποιητικό πρωινό επίσης ενεργοποιεί τον μεταβολισμό ωθώντας τον να κάνει καύσεις όλη την ημέρα και παράλληλα ηρεμεί τις ορμόνες της πείνας.

3. Αγοράζουμε λαχανικά και φρούτα με διάρκεια ζωής: Αν πηγαίνουμε για ψώνια μία φορά την εβδομάδα, είναι πιθανότερο να τα χρησιμοπιοήσουμε καθ’όλη τη διάρκειά της και να τα μαγειρέψουμε λίγο λίγο, ώστε όλα μας τα γεύματα να είναι υγιεινά. Προτιμήστε λοιπόν μαρούλι, καρότα, πατζάρια, κουνουπίδι, τομάτες και αγγούρια που διατηρούνται μια χαρά στο ψυγεία για μία εβδομάδα και παραπάνω!

4. Πίνουμε καφέ: 2-3 φλυτζάνια την ημέρα είναι ιδανικά! Η καφεΐνη, όχι μόνο ξυπνάει εμάς αλλά ενεργοποιεί και τον μεταβολισμό μας για περίπου 3 ώρες!

5. Τρώμε ένα μήλο (ή άλλο φρούτο πριν πάμε για ψώνια): Θα ξέρετε ότι δεν πρέπει να πηγαίνετε πεινασμένοι για ψώνια. Ακόμη καλύτερο είναι να έχετε φάει κάποιο φρούτο αντί για κάτι γλυκό για παράδειγμα, καθώς, όπως φαίνεται, είναι 25% πιθανότερο να αγοράσετε περισσότερα φρούτα και λαχανικά όταν θα είστε στο σούπερμάρκετ!

6. Δεν ψωνίζουμε «χονδρική»: Δεν χρειάζεται να στοκάρετε πλήρως την κουζίνα σας κάθε φορά που πηγαίνετε για ψώνια! Ψωνίστε όσο περίπου πρόκειται να καταναλώσετε μέσα στις επόμενες 7-10 μέρες. Όταν γεμίζουμε τα ράφια μας, τείνουμε να καταναλώνουμε την εβδομαδιαία μας ποσότητα 2 φορές πιο γρήγορα!

7. Καταναλώνουμε το τελευταίο γεύμα μας νωρίς (ανάλογα και με την ώρα που κοιμώμαστε): Φροντίστε να έχετε φάει το τελευταίο σας γεύμα περίπου 2 ώρες πριν πέσετε για ύπνο. Η «νηστεία» της νύχτας ωφελεί τη διαδικασία απώλειας βάρους.

8. Κοιμώμαστε! Η έλλειψη ύπνου, εκτός από τα πολλά αρνητικά που επιφέρει στην υγεία μας και το μεταβολισμό μας, δυσκολεύει και την απώλεια βάρους, καθώς παράγει ορμόνες άγχους που ξυπνούν και την αίσθηση της πείνας και μάλισταγια θερμιδογόνα τρόφιμα!