Τί περιλαμβάνει το τέλειο παιδικό διατροφολόγιο;

 

Συγκεντρώσαμε τα τελευταία νέα όσον αφορά στην παιδική διατροφή και σας τα παρουσιάζουμε. Ενημερωθείτε, λοιπόν, για οτιδήποτε αξίζει να αλλάξετε στον τρόπο που τρέφονται τα παιδιά σας, για να τους προσφέρετε τις καλύτερες διατροφικές βάσεις για την υπόλοιπη ζωή τους.

1. Λιγότερο αλάτι. Η καθημερινή του κατανάλωση δεν πρέπει να ξεπερνάει το ένα κουταλάκι του γλυκού.

2. Άπαχο ή 1% γάλα. Μόνο τα βρέφη και τα παιδιά κάτω των 2 ετών πρέπει να πίνουν πλήρες γάλα.

3. Περισσότερο ψάρι. Αυξήστε όχι μόνο την ποσότητα, αλλά και την ποικιλία των ψαριών που καταναλώνουν μέσα στην εβδομάδα, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση κόκκινου κρέατος. 4. … και προϊόντα ολικής άλεσης. Τουλάχιστον τα μισά από τα σιτηρά που τρώνε πρέπει να είναι ολικής άλεσης.

5. Ελάττωση κορεσμένων λιπαρών. Λιγότερο από το 10% των θερμίδων που καταναλώνουν θα πρέπει να προέρχεται από κορεσμένα λιπαρά. Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι τα τελευταία συνίσταται να αντικατασταθούν από μονοακόρεστα λιπαρά οξέα που βρίσκονται στα καρύδια, τα φιστίκια, το αβοκάντο και το ελαιόλαδο, αλλά και από πολυακόρεστα λιπαρά, τα οποία κρύβονται στο σολομό, το σαφράν και τη βανίλια.

6. Λιγότερα λιπαρά. Χρησιμοποιήστε ελαιόλαδο αντί για βούτυρο, μαργαρίνη και λίπος, όταν μαγειρεύετε τα γεύματά τους.

7. Περισσότερα φρούτα. Η προτεινόμενη ποσότητα είναι 4 μερίδες την ημέρα από ½ φλιτζάνι ψιλοκομμένων φρούτων τη φορά.

8. … και λαχανικά. Παρομοίως και για τα λαχανικά, τα οποία πρέπει να συνοδεύουν κάθε τους γεύμα για το καλό της υγείας τους.

Πνευματικά δικαιώματα 2022 © ADELCO. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Σχεδιασμός & Υλοποίηση: ClickMedia