Ποιές βιταμίνες θα σας χαρίσουν… δέρμα μωρού

Εκτός του ότι ενισχύουν τον οργανισμό, κάνουν το δέρμα λαμπερό, νεανικό και σφριγηλό. Ας ρίξουμε μια ματιά, λοιπόν, στις θαυματουργές αυτές βιταμίνες.

1. Βιταμίνη Α. Μπορεί να επιβραδύνει την εμφάνιση των ρυτίδων και να προλάβει την πρόωρη γήρανση της επιδερμίδας από την έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία. Οι γλυκοπατάτες, το λάχανο και τα καρότα περιέχουν σημαντικές ποσότητες βιταμίνης Α και αξίζει να τα συμπεριλάβετε στη διατροφή σας.

2. Βιταμίνη B3. Στην περίπτωση που η ακμή έχει προκαλέσει έντονες κοκκινίλες στο πρόσωπό σας, προσπαθήστε να αυξήσετε την πρόσληψη κυρίως της βιταμίνης Β3, χρησιμοποιώντας λοσιόν ή κρέμες που την περιέχουν και τρώγοντας περισσότερο ψάρι, οστρακοειδή και κόκκινο κρέας.

3. Βιταμίνη C. Για να αποκτήσετε πιο λείο δέρμα, χωρίς τα σημάδια που δημιουργούνται από την έκθεση στον ήλιο, φροντίστε να τρώτε συχνότερα φρούτα, όπως πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ, βατόμουρα και πεπόνι. 4. Βιταμίνη Ε. Είναι ό,τι καλύτερο για την καταπολέμηση της ξηροδερμίας, καθώς πρόκειται για εξαιρετικό φυσικό ενυδατικό. Για να αυξήσετε την πρόσληψη της, αρκεί να βάλετε στη διατροφή σας σπόρους, αμύγδαλα και σπανάκι.

Εμπλουτίζοντας τη διατροφή σας με αυτές τις βιταμίνες, δεν πρόκειται να ανησυχήσετε ξανά για την όψη της επιδερμίδας σας. Θα τη δείτε πιο λαμπερή και υγιή από ποτέ!

Εκτός του ότι ενισχύουν τον οργανισμό, κάνουν το δέρμα λαμπερό, νεανικό και σφριγηλό. Ας ρίξουμε μια ματιά, λοιπόν, στις θαυματουργές αυτές βιταμίνες.

1. Βιταμίνη Α. Μπορεί να επιβραδύνει την εμφάνιση των ρυτίδων και να προλάβει την πρόωρη γήρανση της επιδερμίδας από την έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία. Οι γλυκοπατάτες, το λάχανο και τα καρότα περιέχουν σημαντικές ποσότητες βιταμίνης Α και αξίζει να τα συμπεριλάβετε στη διατροφή σας.

2. Βιταμίνη B3. Στην περίπτωση που η ακμή έχει προκαλέσει έντονες κοκκινίλες στο πρόσωπό σας, προσπαθήστε να αυξήσετε την πρόσληψη κυρίως της βιταμίνης Β3, χρησιμοποιώντας λοσιόν ή κρέμες που την περιέχουν και τρώγοντας περισσότερο ψάρι, οστρακοειδή και κόκκινο κρέας. 3. Βιταμίνη C. Για να αποκτήσετε πιο λείο δέρμα, χωρίς τα σημάδια που δημιουργούνται από την έκθεση στον ήλιο, φροντίστε να τρώτε συχνότερα φρούτα, όπως πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ, βατόμουρα και πεπόνι. 4. Βιταμίνη Ε. Είναι ό,τι καλύτερο για την καταπολέμηση της ξηροδερμίας, καθώς πρόκειται για εξαιρετικό φυσικό ενυδατικό. Για να αυξήσετε την πρόσληψη της, αρκεί να βάλετε στη διατροφή σας σπόρους, αμύγδαλα και σπανάκι.

Εμπλουτίζοντας τη διατροφή σας με αυτές τις βιταμίνες, δεν πρόκειται να ανησυχήσετε ξανά για την όψη της επιδερμίδας σας. Θα τη δείτε πιο λαμπερή και υγιή από ποτέ!

Πνευματικά δικαιώματα 2022 © ADELCO. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Σχεδιασμός & Υλοποίηση: ClickMedia