Γιατί το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα;

Αν οι προσπάθειές να κάνετε το παιδάκι σας να φάει πρωινό είναι άκαρπες, μην απογοητεύεστε. Το κλειδί βρίσκεται στο να το κάνετε όσο πιο ελκυστικό γίνεται στα μάτια του. Ακόμα και αν επιμένει ότι δεν πεινάει, εσείς να έχετε κατά νου πως η έλλειψη πρωινού μειώνει δραματικά την ενέργειά του και το κάνει οξύθυμο πριν κιόλας φτάσει το μεσημέρι.

Το πρωινό είναι ένας από τους αποτελεσματικότερους τρόπους να κρατά το βάρος του υπό έλεγχο, καθώς ενεργοποιεί το μεταβολισμό του και άρα καταφέρνει να καίει περισσότερες θερμίδες, ενώ αποφεύγει τα ανθυγιεινά σνακ μέχρι το μεσημεριανό του. Ωστόσο, το τί τρώει για πρωινό είναι εξίσου σημαντικό. Η επιλογή τροφών πλούσιων σε φυτικές ίνες, υδατάνθρακες και πρωτεΐνες, με περιορισμένη, όμως, ζάχαρη μπορεί να ενισχύσει τη συγκέντρωση, την προσοχή και τη μνήμη του.

Ας περάσουμε, όμως, στην πράξη. Ακόμα και αν το πρωί δεν έχετε το χρόνο να ασχοληθείτε με το πρωινό του παιδιού σας, οι παρακάτω έξυπνες συμβουλές θα σας διευκολύνουν.

1. Γεμίστε το ψυγείο με υγιεινές επιλογές πρωινού.

2. Προετοιμάστε κάποια πράγματα από το προηγούμενο βράδυ, όπως τα κομμένα φρούτα.

3. Ξυπνήστε τα παιδιά σας 10 λεπτά νωρίτερα.

4. Αφήστε τα να συμμετέχουν στην προετοιμασία του πρωινού.

5. Φροντίστε να έχετε υγιεινές εναλλακτικές λύσεις που μπορούν να πάρουν μαζί τους, αν δεν έχουν το χρόνο να φάνε σωστά, όπως μπάρες δημητριακών, γιαουρτάκια ή φρουτοχυμούς.

Πνευματικά δικαιώματα 2022 © ADELCO. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Σχεδιασμός & Υλοποίηση: ClickMedia