Γυμναστική εκτός γυμναστηρίου

Πολλοί έχουμε βρεθεί σε αυτή τη θέση. Θέλουμε να ξεκινήσουμε ένα πιο πλήρες πρόγραμμα άσκησης αλλά το περιβάλλον του γυμναστηρίου μας απωθεί. Δεν είναι αδικαιολόγητο άλλωστε. Οι κλειστοί χώροι γεμάτοι μηχανήματα δεν εμπνέουν, ενώ συχνά, τις ώρες που μπορούμε να γυμναστούμε μπορούν και όλοι οι υπόλοιποι, με αποτέλεσμα να πρέπει να περιμένουμε κάθε φορά για να κάνουμε την άσκηση που θέλουμε.

Γι’αυτό λοιπόν ας δούμε κάποιες προτάσεις για άσκηση εκτός του γυμναστηρίου, που έχουν την ίδια αποτελεσματική δράση για την ευεξία του σώματος!

1. Περπάτημα/τρέξιμο: Γιατί να τρέχουμε στο διάδρομο νιώθοντας σαν χαμστεράκια σε ρόδα; Διαλέξτε μια ήσυχη διαδρομή, που θα μπορείτε να εναλλάσσετε συχνά για να μη βαρεθείτε, και βγείτε στους δρόμους και τα πάρκα!

2. Ποδηλασία: Κι όμως δεν γυμνάζει μόνο το κάτω μέρος του σώματος, αλλά και τον κορμό και με την σωστή στάση και το πάνω μέρος, ενώ χτίζει την αντοχή. Ωστόσο μην ξεχνάτε πως ο ΚΟΚ ισχύει και για τους ποδηλάτες, οπότε είστε πάντα προσεκτικοί!

3. Κολύμβηση: Το καλοκαίρι στην θάλασσα και το χειμώνα στο κολυμβητήριο. Γυμνάζουμε όλο το σώμα, ενισχύουμε την αντοχή μας, ενώ αποτελεί ιδανική επιλογή αερόβιας άσκησης για υπέρβαρους που δεν θέλουν να καταπονούν τις αρθρώσεις τους, καθώς και για όσους έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση.

4. Γιόγκα: Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει από τις προτάσεις μας. Ανάλογα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας διαλέξτε ένα από τα πολλά είδη που προσφέρονται στα στούντιο, όπως asthanga, vinyasa, hatha, hot, power, aerial και πολλά ακόμη. Αν προτιμάτε, μπορείτε να την εξασκήσετε και μόνοι σας καθώς προσφέρονται πολύ διαδικτυακό οπτικοακουστικό υλικό για όλα τα επίπεδα. Αν ωστόσο πάσχετε από κάποιο μυοσκελετικό πρόβλημα, θα ήταν καλύτερο να έχετε κάποια καθοδήγηση από ειδικό.

5. Χορός: Γυμνάζει το σώμα και εξασκεί το μυαλό, ενώ ταυτόχρονα αναζωογονεί την διάθεση! Τα είδη είναι αμέτρητα, λάτιν, μοντέρνος, σουίνγκ, κλακέτες, ζούμπα. Κι αν προτιμάτε κάτι ατομικό, μπορείτε πάντα να χορεύετε στο σπίτι σας, με ή χωρίς καθοδήγηση.

6. Πολεμικές τέχνες: Κερδίζουν πλέον έδαφος και στις επιλογές των γυναικών, καθώς εκτός από εκπληκτικά αποτελέσματα ως αερόβιες ασκήσεις, γυμνάζουν ταυτόχρονα πολλά μέρη του σώματος, βοηθούν στην συγκέντρωση, μειώνουν το στρες, και τα περισσότερα είδη βελτιώνουν και την ευκαμψία. Και φυσικά, ας μην ξεχνάμε και τον παράγοντα της αυτοάμυνας. Εκτός από τις κλασσικές επιλογές μην αγνοήσετε τις επιλογές της καποέιρα ή του κραβ-μαγκά.

7. «Παραδοσιακές ασκήσεις»: Αν τίποτα από τα παραπάνω δεν σας φαίνεται ελκυστικό, υπάρχουν πάντα οι παραδοσιακές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε σπίτι σας. Μην υποτιμάτε την αποτελεσματικότητα των κοιλιακών, των πους-απ και όλων των ασκήσεων που χρησιμοποιούν το βάρος του ίδιου του σώματος. Μπορείτε στο διαδίκτυο να βρείτε πληθώρα ασκήσεων που απαιτούν καθόλου ή ελάχιστο εξοπλισμό γυμναστικής! Πους-απ, κοιλιακοί, καθίσματα, πηδηματάκια… Εσείς διαλέγετε και δημιουργείτε μόνοι σας το πρόγραμμά σας!

Προφανώς αυτές αποτελούν μόλις μερικές από τις επιλογές που έχετε! Μην συνδυάζετε την άσκηση μόνο με το γυμναστήριο! Δοκιμάστε όποιο άθλημα πιστεύετε πως θα σας ταιριάξει και μην διστάζετε να τολμήσετε συνεχώς νέα πράγματα. Έτσι, δε θα βαρεθείτε ούτε εσείς, ούτε το σώμα σας.

 

Πνευματικά δικαιώματα 2022 © ADELCO. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Σχεδιασμός & Υλοποίηση: ClickMedia