Γρανίτες! Παγωμένες, λαχταριστές και θρεπτικές!

Έφτασε η εποχή που τα παγωτά έχουν πάρει τα πάνω τους και το παιδάκι σας κάθε δεύτερη μέρα, ή και κάθε μέρα, σας ζητάει μια παγωμένη λιχουδιά από το περίπτερο. Σίγουρα τα παγωτά είναι λατρεμένα από μικρούς και μεγάλους και μια στο τόσο είναι μια καλή επιλογή γλυκού. Όμως για να παίρνουμε μια δόση παγωμένης απόλαυσης καθημερινά, σας βρήκαμε μερικές λαχταριστές συνταγές για σπιτικές γρανίτες που δεν έχουν την «επιβαρυντική» ζάχαρη, χωρίς να χάνουν σε γεύση, και ταυτόχρονα προσφέρουν πολλά θρεπτικά στοιχεία και σε εσάς και φυσικά στο παιδάκι σας!

Τα μόνα που χρειάζεστε είναι ένα μπλέντερ και θήκες για γρανίτες, που πλέον μπορείτε ν βρείτε και σε πολλά σουπερμάρκετ. Αν δεν έχετε, μην ανησυχείτε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και πλαστικά ή χάρτινα ποτηράκια μιας χρήσης, ξυλάκια παγωτού και λίγο αλουμινόχαρτο για να στερεώσετε τα ξυλάκια στο κέντρο του ποτηριού μέχρι να παγώσει το περιεχόμενο. Δείτε λοιπόν τις συνταγές! Χτυπήστε τα συστατικά στο μπλέντερ και χύστε το μείγμα στις θήκες ή στα ποτηράκια. Αφήστε στην κατάψυξη για τουλάχιστον 4 ώρες, μέχρι να σταθεροποιηθεί το μείγμα.

1. Γιαούρτι-μπανάνα-κακάο. Ένα κεσεδάκι γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, δύο μπανάνες και μια κουταλιά της σούπας κακάο. Μπορείτε να προσθέσετε μια κουταλιά του γλυκού μέλι ή στέβια σε σκόνη, για μια πιο γλυκιά εκδοχή, αλλά αν οι μπανάνες είναι αρκετά ώριμες δεν είναι απαραίτητο.

2. Γιαούρτι – φράουλα. Ένα κεσεδάκι γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, μία κούπα φράουλες και μια κουταλιά της σούπας μέλι ή σιρόπι αγάβης.

3. Γιαούρτι – μούρα. Δύο κεσεδάκια γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και μία κούπα με διάφορα μούρα. Επειδή τα μούρα, ειδικά αν τα αγοράσετε κατεψυγμένα, τείνουν να έχουν πολύ ξυνή γεύση για τις προτιμήσεις των μικρών, μπορείτε να προσθέσετε μία μπανάνα και μια κουταλιά μέλι.

4. Αβοκάντο – αχλάδι. Δύο αβοκάντο και δύο αχλάδια.

5. Νεκταρίνι – ροδάκινο – βερίκοκο. Δύο νεκταρίνια, 1 ροδάκινο και 3 βερίκοκα.

6. Μπανάνα – φυστικοβούτυρο – γάλα. Ένα ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά (περίπου 200ml), 2 μπανάνες και μια κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο. Προαιρετικά, μπορείτε να προσθέσετε μια κουταλιά της σούπας κακάο.

7. Καρύδα – ανανάς. Μια κούπα γάλα ή κρέμα καρύδας και μία κούπα κομματάκια ανανά. Μπορείτε να προσθέσετε και λίγα τρίματα καρύδας!

8. Καρύδα – κακάο – μπανάνα. Μια κούπα γάλα ή κρέμα καρύδας, μία μεγάλη μπανάνα και 2 κουταλιές της σούπας κακάο. Προαιρετικά, μία κουταλιά της σούπας μέλι ή σιρόπι αγάβης.

9. Καρύδα – αβοκάντο – κέιλ/σπανάκι – γιαούρτι. Μια κούπα γάλα ή κρέμα καρύδας, μια κουταλιά της σούπας λεμόνι, ένα αβοκάντο, μια κούπα κατεψυγμένο κέιλ (στα ελληνικά μπορεί να το βρείτε και λαχανίδα) ή κατεψυγμένο σπανάκι, μια κουταλιά της σούπας σιρόπι αγάβης ή σφενδάμου ή στέβιας και μισό κεσεδάκι γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.

10. Πεπόνι – γάλα – βανίλια. Μια κούπα γάλα με χαμηλά λιπαρά, μια κούπα κομματάκια πεπόνι και ένα κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας.

Φυσικά αυτές είναι μόλις μερικές από τις αμέτρητες συνταγές που μπορείτε να δημιουργήσετε! Πειραματιστείτε λοιπόν συνδυάζοντας αγαπημένες γεύσεις με φρέσκα φρούτα, χυμούς αλλά και λαχανικά της εποχής και απολαύστε το καλοκαίρι υγιεινά.

Πνευματικά δικαιώματα 2022 © ADELCO. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Σχεδιασμός & Υλοποίηση: ClickMedia