Ηλεκτρονικές συσκευές – 3+1 τρόποι να προστατεύεστε τα μάτια σας

Οι περισσότεροι άνθρωποι σήμερα περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μπροστά σε οθόνες. Υπολογιστές, tablets, έξυπνα τηλέφωνα κατακλύζουν την καθημερινότητά μας. Ξεχνάμε, όμως, πόσο βλαβερά είναι όλα αυτά για τα μάτια μας. Πέρα από τα γνωστά μέτρα που μπορείτε να πάρετε, ήρθε η ώρα να υιοθετήσετε κάποιες συνήθειες που θα προστατεύσουν ακόμα περισσότερο την όρασή σας, χωρίς να χρειαστεί να πετάξετε τις ηλεκτρονικές σας συσκευές από το παράθυρο.

1. Βγείτε στο φως της ημέρας. Μετά από κάποιες ώρες μπροστά σε οποιαδήποτε οθόνη, κάντε λίγα λεπτά διάλειμμα και βγείτε έξω. Το φυσικό φως θα φέρει τα μάτια σας σε επαφή με τη φύση και θα τα ξεκουράσει.

2. Προσαρμόστε τη φωτεινότητα της οθόνης. Λάβετε υπόψη σας το περιβάλλον στο οποίο βρίσκεστε. Στην περίπτωση που είστε κάπου φωτεινά, αυξήστε τη φωτεινότητα της οθόνης σας και μειώστε την, όταν βρεθείτε σε σκοτεινό μέρος.

3. Περιορίστε την ακτινοβολία της οθόνης. Για να το καταφέρετε φροντίστε να διατηρείτε την οθόνη καθαρή, να κάθεστε μακριά από ανοιχτά παράθυρα και να χρησιμοποιείτε φώτα χαμηλότερης έντασης.

4. Φροντίστε τη διατροφή σας. Ένα σωστό διατροφικό πρόγραμμα μπορεί να προλάβει τις βλαβερές συνέπειες της εκτεταμένης έκθεσης των ματιών σε ηλεκτρονικές συσκευές, αλλά και να θεραπεύσει προβλήματα όρασης που έχουν προκληθεί από αυτές. Να θυμάστε απλά ότι οι τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνες C και Α, σε ψευδάργυρο και σε ομέγα-3 λιπαρά οξέα μπορούν να διευκολύνουν την προσπάθειά σας.

Για να σας βγάλει ασπροπρόσωπους η εφαρμογή των παραπάνω συμβουλών, θα πρέπει καταρχάς να ελαττώσετε το χρόνο που περνάτε μπροστά στις ηλεκτρονικές συσκευές και να φοράτε τα γυαλιά σας, όταν τις χρησιμοποιείτε. Αν, ωστόσο, δεν μπορείτε να τις αποφύγετε, χρησιμοποιήστε τις μόνο όταν τις έχετε πραγματικά ανάγκη και σε καμία περίπτωση πριν πέσετε για ύπνο.

Πνευματικά δικαιώματα 2022 © ADELCO. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Σχεδιασμός & Υλοποίηση: ClickMedia