Έξυπνο κολατσιό για έξυπνα παιδιά!

Παρά τη γρήγορη καθημερινότητά μας, θέλουμε το παιδί μας να τρώει όσο το δυνατόν πιο υγιεινά. Μπορεί όμως να βαρέθηκε τα τοστάκια, τα γιαουρτάκια και τα σκέτα φρούτα… Γι’αυτό συγκεντρώσαμε μερικές απλές, γρήγορες και υγιεινές συνταγές που θα το γεμίσουν ενέργεια, ειδικά αν έχει να περάσει όλη τη μέρα στην τάξη ή να διαβάσει για το αυριανό του διαγώνισμα! Έτσι, είτε πρόκειται για το κολατσιό που θα του ετοιμάσετε για το σχολείο είτε για το σνακ μέχρι το βραδινό του σίγουρα θα πάρετε μερικές ιδέες!

1. Φέτες μήλου με ντιπ γιαουρτιού με φυστικοβούτυρο ή με μέλι.

2. Σαντουιτσάκια από στρογγυλές φέτες αγγουριού με τυρί.

3. Καλαμάκια με διάφορα φρούτα, περασμένα στα χρώματα του ουράνιου τόξου.

4. Μπουκίτσες μπανάνας τυλιγμένες σε αραβική πίτα ολικής άλεσης που έχετε αλείψει φυστικοβούτυρο.

5. Smoothie με γιαούρτι, μέλι και κατεψυγμένα φρούτα του δάσους.

6. Σαντουιτσάκια από στρογγυλές φέτες μπανάνας με αμυγδαλοβούτυρο.

7. Φέτες καρότου ή και άλλων λαχανικών με χούμους ή ντιπ από λιωμένο αβοκάντο.

8. Μιξ διάφορων αποξηραμένων φρούτων και ξηρών καρπών.

Και ένα που θέλει και λίγο «μαγείρεμα»: 9. Σπιτικά τσιπς γλυκοπατάτας. Πλένετε τις γλυκοπατάτες και κόβετε όσο το δυνατότερο λεπτές φέτες. Τις βάζετε σε ένα σκεύος κατάλληλο για φούρνο μικροκυμάτων πάνω σε λαδόκολλα. Μπορείτε αν θέλετε να ρίξετε λίγο αλάτι.

Παρά τη γρήγορη καθημερινότητά μας, θέλουμε το παιδί μας να τρώει όσο το δυνατόν πιο υγιεινά. Μπορεί όμως να βαρέθηκε τα τοστάκια, τα γιαουρτάκια και τα σκέτα φρούτα… Γι’αυτό συγκεντρώσαμε μερικές απλές, γρήγορες και υγιεινές συνταγές που θα το γεμίσουν ενέργεια, ειδικά αν έχει να περάσει όλη τη μέρα στην τάξη ή να διαβάσει για το αυριανό του διαγώνισμα! Έτσι, είτε πρόκειται για το κολατσιό που θα του ετοιμάσετε για το σχολείο είτε για το σνακ μέχρι το βραδινό του σίγουρα θα πάρετε μερικές ιδέες! 1. Φέτες μήλου με ντιπ γιαουρτιού με φυστικοβούτυρο ή με μέλι. 2. Σαντουιτσάκια από στρογγυλές φέτες αγγουριού με τυρί. 3. Καλαμάκια με διάφορα φρούτα, περασμένα στα χρώματα του ουράνιου τόξου. 4. Μπουκίτσες μπανάνας τυλιγμένες σε αραβική πίτα ολικής άλεσης που έχετε αλείψει φυστικοβούτυρο. 5. Smoothie με γιαούρτι, μέλι και κατεψυγμένα φρούτα του δάσους. 6. Σαντουιτσάκια από στρογγυλές φέτες μπανάνας με αμυγδαλοβούτυρο. 7. Φέτες καρότου ή και άλλων λαχανικών με χούμους ή ντιπ από λιωμένο αβοκάντο. 8. Μιξ διάφορων αποξηραμένων φρούτων και ξηρών καρπών. Και ένα που θέλει και λίγο «μαγείρεμα»: 9. Σπιτικά τσιπς γλυκοπατάτας. Πλένετε τις γλυκοπατάτες και κόβετε όσο το δυνατότερο λεπτές φέτες. Τις βάζετε σε ένα σκεύος κατάλληλο για φούρνο μικροκυμάτων πάνω σε λαδόκολλα. Μπορείτε αν θέλετε να ρίξετε λίγο αλάτι.

Πνευματικά δικαιώματα 2022 © ADELCO. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Σχεδιασμός & Υλοποίηση: ClickMedia