4 μυστικά για καλύτερο μεταβολισμό

Τί και αν ο μεταβολισμός επιβραδύνεται με τα χρόνια; Υιοθετώντας το σωστό τρόπο διατροφής, πάντα σε συνδυασμό με άσκηση, θα καταφέρετε όχι μόνο να ενεργοποιήσετε, αλλά και να φτάσετε στο ζενίθ τη μεταβολική σας δραστηριότητα. Εμείς σας αποκαλύπτουμε όλα εκείνα τα μυστικά που θα ξυπνήσουν και το δικό σας μεταβολισμό!

1. Όχι στις εξοντωτικές δίαιτες. Όταν λαμβάνετε λιγότερες από 1.200 θερμίδες ημερησίως, ο μεταβολισμός σας πέφτει, γιατί το σώμα σας θεωρεί ότι πρέπει να διαφυλάξει όλες τις πηγές ενέργειας, συμπεριλαμβανομένου και του λίπους. Φροντίστε, λοιπόν, να καταναλώνετε γύρω στις 1.800 θερμίδες την ημέρα, τρώγοντας τακτικά, αλλά από λίγο, για να κρατήσετε το μεταβολισμό σας σε εγρήγορση.

2. Κατανάλωση πρωτεϊνών. Οι πλούσιες σε πρωτεΐνες δίαιτες μπορούν να αυξήσουν το μεταβολικό ρυθμό ηρεμίας, δηλαδή τον αριθμό των θερμίδων που καίγονται ενώ κάθεστε. Το κλειδί βρίσκεται στο σωστό timing. Φροντίστε, λοιπόν, να τις καταναλώνετε σταδιακά μέσα στην ημέρα, για να επωφεληθείτε των θρεπτικών τους συστατικών και να μην τις αποθηκεύετε ως λίπος. Δοκιμάστε αυγά για πρωινό, τόνο με λαχανικά στο μεσημεριανό και στήθος κοτόπουλου για βραδινό.

3. Μεσημεριανός καφές. Η καφεΐνη μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό, έστω και για λίγο. Απολαμβάνοντας, λοιπόν, το καφεδάκι σας μετά το μεσημεριανό σας, θα καταφέρετε να κρατήσετε ενεργό το μεταβολισμό σας για το υπόλοιπο της ημέρας.

4. Καυτερές πιπεριές. Η καψαϊκίνη που περιέχουν επιταχύνει το μεταβολικό ρυθμό. Δεδομένου, επίσης, ότι τα καυτερά φαγητά περιορίζουν την όρεξη, δεν έχετε παρά να το εκμεταλλευτείτε, προσθέτοντας ψιλοκομμένες κόκκινες πιπεριές στα αυγά ή στην πίτσα σας.

Πνευματικά δικαιώματα 2022 © ADELCO. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Σχεδιασμός & Υλοποίηση: ClickMedia